سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنــــــــــ ها.... به شوق منجی
بنت العبرة به گریستن برای تو زنده است... 
پیوندهای روزانه
آنچه که در این گزارش خواهید خواند و خواهید دید، پرونده‌ای است پیرامون مفهوم تلاش غرب و رسانه‌های وابسته به صهیونیسم برای ایجاد انحراف در بیداری اسلامی.
در این گزارش سعی کرده‌ایم تا ماحصل یک جستار طولانی مدت در رصد تلاش‌های دشمن پیرامون توطئه شوم ایجاد انحراف در بیداری اسلامی را به تصویر بکشیم.

مشرق: نخستین بار که از مقوله‌ای به نام "انحراف در بیداری اسلامی" و هشدارهای پیرامونی آن سخنانی را شنیدیم در کلام رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای بود.

ایشان از اوان بروز بیداری اسلامی، پیرامون این مسئله انذارهای صریحی را مطرح فرمودند و حتی راهکارهایی را نیز برای فعالان بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان برای جلوگیری از منحرف شدن این انقلاب‌ها مطرح کردند.

رهبر فرزانه انقلاب در سال 90 و در فرازی از بیانات خود در سالگرد ارتحال امام راحل فرمودند:

"دشمنان ملتهاى مسلمان - یعنى نظام سلطه، آمریکاى شیطان بزرگ، صهیونیستهاى غدار و حیوان‌صفت - مشغول فعالیتند و دارند تلاش میکنند؛ میخواهند نگذارند این پیروزى‌ها به کام مردم شیرین بیاید و به معناى واقعى کلمه به پیروزى نهائى برسد."

معظم‌له در همان سال و در روز عید مبعث نیز در بخشی از سخنان خود در دیدار با سران نظام تاکید کردند:

"غربى‌ها خیلى تلاش میکنند. امروز همه‌ى دستگاه‌هاى تبلیغاتى و سیاسى و اقتصادى آمریکا و بعضى از مزدورانشان در این منطقه به کار افتاده است تا این انقلابهاى مردمى را، این قیامهاى بزرگ را از مسیر اصلى منحرف کنند؛ جنبه‌ى اسلامى آن را مخفى کنند، مکتوم کنند، انکار کنند"

و یا در مقطعی دیگر در سال 90 و خطاب به مسئولان نظام پیرامون بیداری اسلامی فرمودند:

"مرتب دارند تلاش میکنند براى اینکه بر امواج بحران در این منطقه سوار شوند و بیدارى را به نحوى کنترل کنند؛ اما نتوانستند و ان‌شاءالله به برکت بیدارى ملتها نخواهند توانست؛ "

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در بخشی از بیانات خود در اجلاس بیداری اسلامی در سال 90 نیز پیرامون این مسئله فرمودند:

"انحراف در انقلابها، از انحراف در شعارها و هدفها آغاز میشود. هرگز به آمریکا و ناتو و به رژیمهاى جنایتکارى چون انگلیس و فرانسه و ایتالیا که زمانى دراز سرزمین شما را میان خود تقسیم و غارت کردند، اعتماد نکنید؛ به آنها سوء ظن داشته باشید و لبخند آنها را باور نکنید؛ پشت این لبخندها و وعده‌ها، توطئه و خیانت نهفته است."

ایشان همچنین در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه در بهمن‌ماه سال 90 در تهران نیز ضمن تشریح ماهیت بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان می‌فرمایند:

"هر ادعاى دیگرى در مورد ماهیت این جنبشها که با شعار «اللّه اکبر» صورت گرفته، نادیده گرفتن واقعیت در جهت بهره‌بردارى‌هاى دیگر و تحمیلها و انحرافات بعدى است. آینده‌ى این انقلابها با همین اصول سنجیده خواهد شد و معیار اصالت یا انحراف انقلابها همین آرمانها خواهد بود."

***

آنچه که در ادامه می‌بینید، حاصلی است از جُستار مشرق در لابه‌لای تصاویر و خبرهای رسانه‌های خارجی وابسته به شبکه جهانی صهیونیسم که از زمان آغاز بروز بیداری اسلامی منتشر شده‌اند و نشانه‌ها و اعلام واضحه‌ای هستند که نشان می‌دهد دشمن برای ایجاد انحراف در بیداری اسلامی تمام تلاش خود را به کار بست و صد البته همچنان نیز به بهانه‌های مختلف به این تلاش ادامه خواهد داد.



طرح اقتصادی بودن انگیزه مردم بحرین از انقلاب و خیزش ـ دشمن در یکی از اصلی‌ترین تلاش‌های خود برای به انحراف کشاندن انقلاب مردم بحرین سعی می‌کند تا انگیزه این خیزش انقلابی را انگیزه‌های اقتصادی و فقر شدید تمام مردم بحرین معرفی کند. این تصویر نمونه‌ای از صدها خبر و تصویر منتشر شده پیرامون دروغ پر رنگ بودن انگیزه فقر اقتصادی در انقلاب مردم بحرین است.

***


ترویج فمینیسم در قامت بیداری اسلامی ـ این تصویر را خبرگزاری رویترز قبل از سقوط قذافی و از شهر طرابلس منتشر کرد. یکی از حربه‌های دشمن برای به انحراف کشاندن بیداری اسلامی مسئله فمینیسم و طرح افراطی مسئله زنان در بیداری اسلامی است.

***

طرح تظاهرات‌های مسالمت آمیز به جای "جهاد" ـ نظام سلطه با استفاده از رسانه‌های خود تلاش کرده است تا خیزش‌های مردم در کشورهای مسلمان و سایر کشورهای جهان که نشات گرفته از بیداری اسلامی است را خیزش‌های مسالمت آمیز معرفی و قید "جهاد" را از خیزش‌های مردمی حذف کند. در این تصویر بر روی دیوار عبارت "ما معترضان آزاد و مسالمت‌جو هستیم" به چشم می‌خورد.

***

ترویج شبکه‌های اجتماعی  و فمینیسم در بحرین و القای عاملیت زنان و شبکه‌های اجتماعی در خیزش مردم بحرین


***



تلاش برای حذف جهاد از قامت بیداری اسلامی ـ گل‌هایی که معترضان بحرینی می‌خواهند به دژخیمان آل خلیفه هدیه بدهند ـ طرحی برای مسالمت آمیز نشان دادن خیزش‌های مردمی در بیداری اسلامی و حذف جهاد از قامت بیداری اسلامی


***



معترضان علی عبدالله صالح، دیکتاتور یمن، "گل"! به دست گرفته‌اند! _ ادامه پروژه تلاش برای حذف جهاد از بیداری اسلامی در رسانه‌های خارجی

***


این تصویر را یک رسانه خارجی از کشور تونس منتشر کرد. چه کسانی می‌خواهند در دست جوانان مسلمان به جای اسلحه، گل‌هایی باشد که قرار است به سربازان دژخیمان دست نشانده آمریکا و غرب هدیه داده شود؟!


***



یک دختر بحرینی که گویا یک معترض نیز هست تابلویی را بلند کرده است که مضمون آن نفی "جهاد" علیه دژخیمان آل خلیفه است.!

***

 

طرح روابط غلط زنان و مردان در لابه‌لای بیداری اسلامی ــ این تصویر متعلق به قبل از سقوط مبارک در مصر است.
رسانه‌های وابسته به نظام سلطه تلاش فراوانی را انجام دادند تا در کنار طرح فمنیسم در بیداری اسلامی، این مفهوم را نیز به اذهان عمومی جهان القا کنند که دختران و پسران و مردان و زنان فعال در این بیداری با یکدیگر روابط نزدیک! دارند.
نظیر مفهوم این تصاویر و خبرها، از بحرین، تونس، یمن و لیبی نیز مخابره شد.

***


طرح روابط زن و مرد در کنار هدیه دادن گل به دژخیمان آل خلیفه در میان شیعیان بحرین ــ بخشی از یک فیلم در الجزیره


***


ترویج فمینیسم در بیداری اسلامی مردم مصر

***



ترویج فمینیسم در بیداری اسلامی مردم یمن

***


"انقلاب لپ‌تاپ‌ها در لیبی" و "انقلاب فیس بوکی" در مصر ــ دشمن برای اینکه نشان دهد بیداری اسلامی مردم مصر نتیجه تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی بوده است، تلاش فراوانی را بعمل آورد. آنها تا جایی پیش رفتند که حتی خبرگزاری رویترز در مقاله‌ای به قلم کریستیا فریلند، انقلاب اسلامی مردم مصر را "انقلاب فیس بوکی" نامید.
شبکه الجزیره نیز در گزارشی اعلام کرد که انقلاب مردم در کشور لیبی "انقلاب لپ‌تاپ‌ها" بوده است.

***

بزرگنمایی نقش فیس‌بوک در انقلاب اسلامی مردم مصر ـ تصویر مربوط به قبل از سقوط مبارک است

***

 

 

تصویری تاکیدی درباره مفهوم فیس بوک در بیداری اسلامی مردم مصر که روزنامه الریاض عربستان آن را منتشر کرد.

***


تاکید رسانه‌های خارجی بر نقش فیس بوک و شبکه الجزیره در انقلاب مصر ـ شبکه الجزیره بعدها نام "رسانه انقلاب"! را بر خود نهاد.

 



برچسب‌ها: بیداری اسلامی- مصر-بحرین - فیس بوک - مقام معظم رهبری -بیداری ملت
[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 2:21 عصر ] [ «بنت العَبرَة» ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

حالم خراب و خسته و طوفانی است باز دل می رود ز دست ولی مــــهر کرده راز اینجا عجــیب بوی تــــو را می دهد زمان خون می خورم مدام و اجابت نشد نیـــاز
امکانات وب